torsdag 29 november 2012

Vinterförberedelser i vårt hus...



Hej igen! Roligt att se att ni fortfarande kikar in här trots att det blev ett nästan tre månaders uppehåll i bloggandet för min del... Hoppas ni alla har det jätte bra!


Började idag fundera hur jag hade inrett här hemma förra vintern och julen. Hittade då några bilder som blev tagna för ett år sen... Här är några från hallen så som det såg ut då. 


Tycker själv att jag bara kan komma ihåg hur "roddigt" och kaos här har varit bland alla skor, jackor, mössor, vantar och barnvagnar under det senaste året... Blev därför glatt överraskad när jag plötsligt hittade några bilder som jag tagit när här i något skede tydligen också varit städat i vår hall  =) 


Så här liten var vår yngsta då  :)  ...Elias när han var 1 år!


Önskar er en trevliga dag och
mycket skoj i julförberedelserna!!

Kram 


1 kommentar:

  1. Ja, tänka sig vad de ändrar mycket på ett år....månne vi åldras lika snabbt...nånee :-)
    snyggt hade du det i hallen, detta såg jag aldrig i live!

    det ska bli så roligt att komma till ert den 10:e! hoppas du hinner med allt och inte tar nån stress inför träffen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...