lördag 24 juli 2010

Kanins nya säng!

























En liten snabb berättelse om dagens fynd...

Emil och jag hittade idag, eller det var väl mest jag som blev förtjust i den *blink*, en säng till Emils kanin. En gammal liten docksäng som jag tyckte var såå söt. Har besökt Jakobsdagar och gammaldags torg och det var där den fyndades...
Färgen fastnade jag för genast, för sängen har den färg som jag bl.a. planerar att inreda lekrummet med. Väntar nu bara på att tak och väggar ska målas vita där, sen ska där inredas!
Emil tyckte också det var kul med en liten säng till hans favorit Bää eller till kaninen eller vem det nu sen sist och slutligen blir som får sova där. Bää sover förstås med Emil.
Bää är ett vitt gosigt kramdjurs lamm som är hans absoluta favorit och som följer med honom nästan över allt.

Önskar er en härlig sommardag och skön fortsättning på helgen!!
Här njuter vi ute i solen...
-Heidi-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...