tisdag 30 april 2013

VALBORG & SOMMARINSPIRATION





Korg TineK, solfjäder en gåva från Italien,



Penna TineK


Hej på Er! 

Idag har jag samlat ihop några saker på bild som ger mej sommarinspiration...
Det är så roligt att planera och för tillfället blir det många "att göra listor"!
Ser för tillfället en massa saker som borde ändras och förbättras här hemma...
Kanske har det med graviditeten att göra, brukar bli så varje gång när jag är gravid,
går omkring och plockar och ändrar :) 
Men så är det ju oxå såå kul att ordna med lite mer sommarkänsla här hemma inför sommaren!!

Köpte idag två TineK korgar till, tyckte så mycket om den i mellan storlek som jag köpte häromdagen,
men efter att ha funderat ett tag ville jag också ha två små korgar av samma modell.
Korgarna går bra att använda framför allt som förvaring,
men är oxå väldigt fina!

Det var en liten glimt av min vår inomhus såhär sista dagen i april.
Nu ska vi hela familjen ut i solskenet på picnic och grilla och äta lite gott...

Önskar Dej en fin Valborg!!

Kram





2 kommentarer:

  1. Korgen är såå fin. Är riktigt svag för korgar o har hur många som helst men kunde ju ha en till ;)Var har du hittat denna? Skulle passa fint som förvaring till filtar & plädar i min lilla veranda =0)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte mina korgar från Lenas shop! De fanns där i tre olika storlekar... Verkligen perfekta för förvaring som får vara synligt =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...