onsdag 1 december 2010

Lucka No: 1





Skrev i ett tidigare inlägg att jag hade tänkt utmana mig själv med att ha en bloggkalender i år, för att riktigt komma igång med bloggandet på nytt.
Har tänkt mej att jag ska sätta in ett nytt blogginlägg varje dag ända fram till julafton.
Så, här kommer nu den första luckan...
En liten glimt av juldekoration i köket. Ganska sparsam dekoration, men det känns stilrent så.
Årets juldekoration går i år i vitt hemma hos oss, men några detaljer av rött har också fått smyga in. Hade tänkt binda några kransar att dekorera hemmet med, men har ännu inte hunnit. Några kottar får åtminstone pynta vårt hem för tillfället.
Leila Lindholms böcker får också stå fram,
hade tänkt testa några recept ur böckerna såhär i juletid!
Ha en bra dag!
Heidi

1 kommentar:

  1. Vackert med kottar! Jag är allt harma att jag inte plockade flera innan snön föll.

    Vilken kul utmaning med kalender.
    jag började oxå i fjol, men kom aldrig till slutet. Men nu går det ju bra att göra tidsinställda inlägg, vilket är bra om man vill göra en del på förhand.

    Jag följer så gärna!
    kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...