fredag 10 december 2010

Lucka No: 10







Idag har jag varit på julshopping.
Handlat några julklappar och
unnat mig själv bl.a. något varmt att ha på fötterna.
Mina små E fick båda följa med.
Lite nervös kände jag mej till först inför shoppingen med två småttingar,
men vi hade riktigt kul och alla var nöjda!
Känns nu skönt att vara hemma igen,
mysa i soffan med varm glögg
och mitt nya inköp som värmer skönt om fötterna.
Bilderna ovan är från vårt vardagsrum.

Trevlig helg till Er alla!


kram Heidi

1 kommentar:

  1. Det brukar alltid vara lite mer komplicerat att ha båda barnen med men jag har märkt att ju lugnare man själv är samlar på sej tålamod att också se på sånt som de gillar så desto bättre går det :)

    Ser att du också har gamla fönster i vardagsrummet, det är så fint att ha fram ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...