måndag 8 augusti 2011

Mina mässfavoriter...
från bostadsmässan i Kokkola.

Besökte bostadsmässan förran veckan och nu har inrednings- och blogginspirationen kommit tillbaka. Måste erkänna att inredningslusten har varit på noll hela sommaren, har bara varit utomhus och njutit av bl.a. trädgårdslivet, fina stränder och vackert väder. Men nu möbleras det och inreds för fullt hemma hos oss. Nya möjligheter :) Kul att det ordnas inspirerande bostadsmässor, speciellt när man också har byggprojekt på G.

Favorit nr 1:


36 VILLA WHITE



Älskade inredningen i dethär huset... Såhär skulle jag vilja ha inrett hemma. Men det finns ett litet men... Med små barn, hund och katt skulle de vita tygstolarna, sofforna och lurviga mattorna inte vara rena och vackra så länge och det mörka golvet skulle troligtvis se dammigt och smutsigt ut varje dag om det var hos oss. Men jag gillar ändå att se färgvalet och kombinationen nytt och gammalt är i min smak!!! Alla detaljer känns perfekta!


Favorit nr 2:


6 MERILINNA


Kreivi-talo föll i min smak på många olika sätt, jag fick en känsla av att komma hem. Bland annat färgsättningen utomhus föll helt i min smak, men också innomhus kändes färgerna stilrena. Ett praktiskt hus, åtminstone enligt vad jag hann se, mysigt och hemtrevligt.


TIPS: Bostadsmässan pågår i Kokkola ännu under denhär veckan :)



1 kommentar:

  1. Heeej! Kul att du är tillbaka! Vi har samma favoriter du o jag, kunde närsomhelst flytta in dit till Villa White :)

    Visst är det konstigt då hösten kommer, då börjar det pirra i inredningsfingrarna, och nya kuddar och lyktor skall inhandlas (som om man inte hade hundra från tidigare).

    Ha det bra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...