söndag 30 december 2012

Jul i Vårt Hus




Såhär såg vår gran ut när bara mamma i huset ännu hade klätt granen! 
På bilden längst ner kan ni se hur vår gran ser ut när hela familjen fått ha en åsikt 
om hur granen ska vara klädd... 
och visst tyckte jag den var fin och stilren när bara jag själv hade pyntat den, 
men det blev en mycket varmare, roligare och mer hemtrevlig variant
när hela familjen fick ha en åsikt ;) 


Pepparkakeland blev det strax före julafton i vårt kök i år igen.
- Traditioner -
Vad vore jul utan traditioner!? :)





...och Små Tomtenissar...





...och lite Rött, Sött och Gott.


[En suddig kvällsbild av granen var den enda bild jag hittade i kameran för tillfället]
Men såhär fin är vår julgran nu när barnen också pyntat :) 
Angry birds och några hjärtan var nya i vår gran i år 
och polkagrisar tror jag inte vi har haft tidigare i vår julgran heller... bara i lilla julgranen...
Det blev en salig blandning!!
Självklart ska hela familjen få klä julgranen!
Så i det här fallet tänker jag skippa det som jag själv tidigare tyckte var perfekt.
Jag har i år ändrat min åsikt om perfekt julgran.


- Perfekt är när alla är glada och nöjda!! -  



Vad jag älskar min familj med "småtokiga" idéer!!! =)






...måste också tillägga att det är roligt att läsa era kommentarer,
kul att det också kommit nya "fotspår" :)
Jag börjar bli lite sent ut med att önska god jul,
men ett GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla!!!



1 kommentar:

  1. Bläddrade bland en massa bloggar och hamnade här inne av en ren slump, men blev glatt överraskad när jag insåg vems blogg det var! :) Och vilken tur för mig, som varit sååå nyfiken på hur det ser ut inne i ert hus.. ;)

    hälsningar,
    en från utkanten av samma by

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...