onsdag 2 oktober 2013

På vår kökshylla...





Tjenixen,
hoppas allt är fint med er!

Tänkte idag visa några detaljbilder från vårt kök 
och försöker med det fokusera på lite inredning för intressets skull ;) 
För som ni nog märkt vill mina tankar för tillfället fokusera mest kring barn... 
men det är också väldigt kul att samtidigt fundera lite på hem och inredning 
som ju är mitt stora intresse!!
Porslin från Pentik blandas nu med porslin från Västergården här i vårt kök.
Inredningsdetaljer från TineK och H&M-home hör också till mina favoriter.
Har några föremål till hemmet på min önskelista ännu, 
trots ett överfullt hus och hem, men mer om det en annan dag...
Det är så roligt att ändra och variera lite med jämna mellanrum,
kanske ni känner igen fenomenet!? :)
Men jag borde nog mest fokusera på att rensa, städa & organisera!!
På tal om ändring och variation har jag nu fixat en ny blogghörna till mig,
den kan jag visa här näst...





2 kommentarer:

  1. Hej! Härlig blogg du har och vilka fina fotografier du tar. Din mjölk kanna är underbar. Vart har du hittat den? Önskar dig fina dagar. Kram michaela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Min mjölkkanna köpte jag från Petterssons Trädgård.
      Kannan kommer från Västergården och går också att beställas här:
      http://www.vastergarden.se/
      Fina dagar till dig med! Kram Heidi

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...