måndag 21 mars 2016

Samla på magiska ögonblick!



Harmoni




Ljus & Glädje



Ibland dyker de där dagarna upp,
magiska ögonblick,
som jag för evigt vill bevara 
i mitt hjärta.





Jag är ett underverk,
enbart genom att finnas till...

Tänk vilket under att jag finns till!
Hur många saker hade inte kunnat sätta käppar i hjulet 
för att jag skulle finnas här och nu?
Men jag tror att det var meningen 
att jag skulle få födas till denna jord just nu 
och därmed ha de möjligheter jag har att leva 
ett så fantastiskt liv som möjligt.
Jag är så tacksam för detta!
Jag vet att jag är en unik och oersättlig del av universum.
Det finns ingen annan som har samma kombination av
talanger, drömmar, egenskaper, erfarenheter, 
attityder och drivkrafter 
som jag.
Jag känner att jag vill göra det bästa jag kan 
av den gåva jag har fått i livet.
Tack för att jag finns till!

(text från: kreativ insikt)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...