torsdag 5 maj 2011

De senaste dagarna...






























Under de senaste dagarna har vi varit sysselsatta med
bl.a. terrassbygge och gårdsplanering.
Alltid lika roligt när det man planerat börjar ta form.
Den stora utmaningen har varit att få terassen att smälta in på ett snyggt sätt,
ännu är den inte helt klar, men hoppas resultatet av det vi planerat blir bra.
Eftersom huset ännu ska målas (vit om jag får bestämma) och några buskar ska planteras invid terassen, tror jag resultatet också kommer att se ut på ett annat sätt än det gör för tillfället sen när allt är klart. Svårt att säga,
när bilden av det färdiga resultatet ännu bara finns i mitt huvud.
Jag borde ta mig mer tid att få bilderna som finns i mitt huvud på papper,

skulle underlätta ibland :)



Nu väntar vi på sommarvärmen så vi snart kan börja njuta av att gå barfota där ute. Känns fortfarande småkyligt på utsidan...



Ha en bra dag!



kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...