söndag 8 maj 2011

ögonblick / söndag / morsdag




























Här i Finland uppmärksammar vi mammorna idag.
Själv är jag hemma och sköter mina småttingar som fått flunssa och feber båda två.
En vacker champagnefärgad morsdagsros har jag idag fått av mina älsklingar.
Njuter av att se på den vid köksbordet, samtidigt som jag också får några minuter vid datorn nu när barnen sover en stund. Ska också ta mej lite "kvalitetstid" att inspireras av vackra trädgårdar ur bl.a. tidningen vackre hjem...

Kanske de inspirerar till nya ideér!?!




Livet består av ögonblick,

njut av dem...



(För mej har ett av dagens bästa ögonblick varit när tvååringen glatt kom och visade teckningen han ritat till mej, jag bara älskar att se hans gulliga, stolta leende :) Mina små barn bjuder på så många härliga ögonblick... )



Skön söndag och morsdag alla mammor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...