torsdag 5 april 2012

Min lilla glädjespridare




Vilken glädje jag får känna när jag i år har en liten treåring som glatt kommer hem med påskpynt som han gjort i dagklubben och hos fammo & faffa. Själv har jag knapt hunnit tänka på påskpynt.
Ett tag var jag faktiskt lite bekymrad över påskstämningen, jag har haft så mycket annat att fixa, fundera på och ta beslut om. Men... Tänk, vilka gåvor varje människa bär på...
När de får vara kreativa, synnas, göra sån´t de tycker är roligt och det finns de som tror på dem!!
Tänk så bra allt kan bli när varje människa får möjlighet att visa vad de kan.
En varm glädje sprids.
Det bara växer fram
något fint!



Att sprida glädje
är nyckeln till lycka.


Önskar alla en riktigt Glad Påsk,
med skaparglädje!
Där varje människa och framför allt barnen får synnas med sina gåvor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...