tisdag 4 december 2012

Lite Dåtid Igen...




Jag har idag suttit och julpysslat lite och försökt lära mig göra lite nytt julpynt. Tyvärr strejkade kameran så det blev ingen bild på det. Men än är det en stund kvar till julafton så det kommer nog fler tillfällen att fånga julstämning och juldekorationer på bild! Har varit så fina dagar hittills i advent med solen som tittat fram, så jag önskar jag hade haft kameran fram vid flera tillfällen. Kallt, men vackert!!

Så, ännu idag blir det en bild från vårt hem för ett år sen... Den här gången från köket. Det senaste året har bara rusat iväg med alla sina projekt och jag känner ibland att jag inte hunnit stanna upp för att se vad jag har runt mig och ibland har jag hunnit glömma. Därför stannar jag upp lite grann och tittar tillbaka på vårt hem som det såg ut för ett år sen... men sen får det rusa vidare i nuet :)

Jag har också tänkt visa lite fler bilder från "gamla kommungården". Har ju redan tidigare visat några bilder, men det finns fler bilder från byggtiden och från de fyra lägenheterna vi byggt...
Så mer renoveringsbilder kommer det snart, men först lite Jul!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...