onsdag 26 juni 2013

Vackra PIONER i Rosa






Det blir så fantastiskt fint inomhus när man sätter en bukett nyplockade blommor på bordet!
Perfekt i tider när jag inte hinner piffa hela huset. För mycket mer än så behövs det inte just nu när jag inte hinner med allt...

Här hos oss rusar dagarna iväg med fullspäckat schema för tillfället.
När kvällarna kommer vill jag bara sätta mig ner och ta det lugnt en stund.
Då är det så härligt att ha något vackert att vila ögonen på.
En blombukett t.ex. :)


- LOVELY -

Jag är för tillfället såå förtjust i pioner!
Har planterat några på vår gård,
både rosa och vita
och fler ska ännu planteras.
Kan inte få nog av denna vackra blomma...


Härliga sommar!!

Jag njuter, hoppas ni också gör det :)






2 kommentarer:

  1. Var har du köpt de fina vit- och svartrandiga dynorna (eller dynöverdragen)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beställde från H&M för något år sen. Tror de slutat sälja just den varianten, men det finns en annan fin svart-vitrandig dyna som de säljer för tillfället. Den hittar man här: http://www.hm.com/fi/sv/product/11983?article=11983-A

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...