torsdag 27 juni 2013

DREAM




Fjärilar, blommor, rosa, lila & turkos.
Somrigt & sött.


Everyday is another chance 
to make your Dream come true



Hej hopp!

Inredningslusten som ett bra tag gått på sparlåga för mig,
börjar sakta men säkert få upp farten igen.
Här är två askar som följde med hem från stan i början av sommaren
och nu har också en liten maileg kanin flyttat in till oss... 

Efter att ha varit på ultraljud den här veckan 
tyckte jag det blev dags för en liten kanin till hos oss :)
Babytankar... Magen växer och längtan lika så!!
Fast det är tredje barnet vi väntar, 
så är det lika spännande som när jag väntade våra två andra barn
och det ska bli så roligt med ett barn till!
Barnen är ju det bästa som vi har!!

Idag är jag i vecka: 28 + 4
Hittills har graviditeten gått riktigt bra
och den här gången har jag inte alls lika mycket sammandragningar som med de två andra.
Känns riktigt skönt att klara av så mycket mer den här gången,
speciellt  med tanke på att jag har två små busfrön att ta hand om på dagarna ;)
Några veckor ännu, sen har vi väl en liten baby att mysa med....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...