onsdag 19 oktober 2011

Some times




Ibland fylls mitt hjärta av en känsla,
något som jag inte kan se men som jag bara vet att det är så.
Svårt att beskriva i ord.
Ibland brukar det vara något som sker eller något beslut.
Dethär halsbandet på bilden kände jag för ett bra tag sen att jag bara måste ha,
egentligen hade jag ingen aning om varför förutom att jag tyckte det var fint.
Men jag har använt det ofta och däremellan
hänger det fram på ett knoppbrä här hemma.
Texten känns betydelsefull för mej.

Some times the
heart sees what is invisible to
the eye

Jag tror att det är viktigt att följa dendär känslan man känner i sitt hjärta ibland!
Hjärtat är som en bästa vän som talar sanning och ger goda råd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...