torsdag 23 augusti 2012

Inrednings och Trend Inspiration

-inför år 2013


Äntligen är den nya IKEA katalogen 2013 här! Bläddrade i den första gången igår som online version. Tyckte den var mer inspirerande än vanligt trots att jag alltid har gillat den! Nu väntar jag bara på att jag ska få den i pappersversion också... Det lär den ska finnas som fr.o.m. imorgon i alla IKEA affärer.



 

För andra som, liksom jag, vill inspireras redan nu kan man ta en titt i den nya IKEA katalogen här.

Bild:IKEA



Läste här om dagen att "Bara en bok har tryckts i fler exemplar än Bibeln, nämligen IKEA-katalogen". Själv tar jag mej allt för sällan tid att läsa böcker och jag vet inte heller om man kan kalla IKEA katalogen för en bok, men faktum är att när jag tar fram en bok brukar det oftast vara Bibeln eller IKEA katalogen :)  Kanske just för att båda inspirerar till ökad trivsel här i livet!! Jag brukar alltid hitta något nytt som inspirerar när jag öppnar och bläddrar i just de två, "hemmets katalog" och "livets katalog" som man kanske också kunde kalla dem... eftersom båda på sitt sätt försöker bidra till att göra livet och hemmet bättre och vackrare ;)




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...