torsdag 30 augusti 2012

Vacker AugustiKväll

-villa avslutning


  



Hösten börjar närma sig och tankarna börjar gå mer och mer till höstmys.
För mej brukar det innebära tända ljus på kvällarna, små mysiga lampor när kvällsmörkret kommer.
Kanske nån ny mysig kudde inhandlas och varma sköna filtar plockas nu fram här hemma.
Färgskalan jag drömmer om nu i höst går ganska mycket i sand, silver, grå, mörkblå och lila,
en färgskala som faktiskt råkar påminna om bilderna från villa avslutningen. 
Men basfärgerna här i vårt hem är nog fortfarande vit, svart, grå och brun sen smyger jag in detaljer av andra nyanser också...
Röd är en färg som dykt upp allt mer här i vårt hem den senaste tiden.
I något skede har jag också fantiserat om gula detaljer i vårt hem... nåja vi får se vad det exakt blir när jag fått fundera ett tag :)
Kanske håller jag mej till de färger som vi redan har?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...